"To naprawdę cud, jak Duch Święty pokierował tą sprawą"

Panie Jezu miłości miłosiernej! Bądź uwielbiony, bądź pozdrowiony za miłość, jaką nam ofiarujesz dnia codziennego. Byłam przerażona wiadomością, że rodzina z X. przyjeżdża; sześć, siedem osób (tam urodzonych, nie znających polskiego). Nie wiedziałam, co począć. Spanie, wyżywienie, brak porozumienia. Ty mój ukochany Jezu i Duch Święty zadziałali na moją korzyść i wszystko ułożyło się wspaniale. To naprawdę cud, jak Duch Święty pokierował tą sprawą. Dziękuję bardzo, bardzo serdecznie i proszę o dalszą opiekę nad moją rodziną w Polsce i tam na obczyźnie. Aby zaufali Bogu i uczęszczali do Kościoła tak na co dzień, a nie jak mówili: „naro­dzenie dziecka, ślub, pogrzeb". Wówczas bywają w Kościele. Jezu miłości miłosiernej poprowadź rodzinę i nas do wiecznego szczęścia z TOBĄ...
Wdzięczna za wszelkie łaski K. Św. Maksymilianie Kolbe oręduj za nami...