"Daj nam, o Panie, rozum, abyśmy o drobne sprawy tak się nie kłócili".

Panie Jezu ukryty w Najświętszym Sakramencie, Matko kochana, i świę­ty Józefie, znowu stoję przed Wami i proszę o litość nade mną, moim narze­czonym, za którego Wam bardzo dziękuję, za wszystkie dotychczasowe łaski i dobra. Panie Boże, dziękuje Ci, że wciąż przygarniasz mnie na nowo jako swoje dziecko i odpuszczasz mi moje winy. Za pracę, za zdrowie, za dom, za to, że wyjdę za mąż, że wysłuchujesz moich modlitw, bądź uwielbiony o Panie. Duchu Święty, proszę nadal oświecaj mnie z narzeczonym K., prowadź nas, ucz, kieruj, abyśmy żyli we wzajemnej miłości, w zgodzie, w harmonii z Panem Bogiem. Proszę Cię za nasz ślub, wszelkie przygotowania, gości, księdza, który będzie nam udzielał ślubu, księży zaproszonych, Siostry S., siostrę przełożoną, J., E., jej ojca. Aby to wesele odbyło się na większą cześć Twą i chwałę, że Ty je­steś wielki, dobry, miłosierny i łaskawy, litujesz się nad biednymi grzesznikami, nad moimi rodzicami, braćmi i siostrami i K. z rodziną. Matko Najświętsza, dziękuję, że mnie ochraniasz płaszczem swej opieki, z narzeczonym. Daj nam, o Panie, rozum, abyśmy o drobne sprawy tak się nie kłócili. Zmiłuj się nad nami grzesznymi. Bądź uwielbiony Boże Wielki. Dziękuje i prosi wciąż niegodna B.