"By wszyscy poznali żeś Ty jest sensem i jedyną prawdą w życiu"

Jezu Najukochańszy, nie wiem, jak mam Ci dziękować za to, że otwo­rzyłeś mi oczy na Twoją wielka miłość i miłosierdzie dla mnie i całego świa­ta, który stworzyłeś. Przepraszam za to, że czekałeś na mnie tak długo. Do­znałam wielu łask dla ciała, ale także duchowych — łaskę spokoju, czystego sumienia, modlitwy, kontemplacji, potrzeby uwielbienia Ciebie (adoracji), nieoceniania innych (bo któż wie, jakie okoliczności życiowe, dzieciństwa i młodości spowodowały, że takimi są). Dziękuję Panie za wszystko z Two­jej ręki. Proszę tylko o Twoją moc by znieść wszystkie troski, biedy, cierpie­nia, choroby, tj. by przy Twojej pomocy godzić się z Twą Najświętszą Wolą. Moim pragnieniem jest, by wszyscy poznali żeś Ty jest sensem i jedyną prawdą w życiu, jedynym Przyjacielem ludzkiej zagubionej duszy, która nie znajdzie uspokojenia, dopóki nie spocznie w Tobie. Twoja czcicielka. G.